Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 21:33:33 MET DST

Piotr Smerda log:
[...]
> Z mojej strony EOT bo szkoda klawiatury
Trzeba wcześniej się zastanowić na wywoływaniem "burzy w szklance wody" albo
wymienić "olej".
Eula mówi/pisze wyłącznie o serialu/oprogramowaniu zakupionym. Euli nic do
seriali wygenerowanych, bo z nimi to tak jak np. w Lotto ;-)
Nie wiesz jakimi konstruktywnymi/rzeczowymi argumentami mnie przekonać, że
masz rację to stosujesz "wycieczki" ... i się czepiasz (np.
udostępniania...), chociaż IMHO doskonale zdajesz sobie sprawę, że nie
(dosłownie) to miałem na myśli. To co inni myślą/powiedzą w tej sprawie jest
mało ważne. Decyduje litera prawa, w tym lub innym państwie. Idąc dalej
Twoim tokiem myślenia to mogę spodziewać się w mniej więcej najbliższym
okresie pozwu do sądu ...np. o nielegalne podawanie seriali. BTW byłaby to
niezmiernie fascynująca i ciekawa sprawa...!
W sprawie keyb masz wolny wybór ...i nie zatrzymuję!

--