Odzyskiwanie danych, utracone indeksy

Autor: Ja_Nul^ <ja_nulWYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 12:12:40 MET DST

Witam!
Byłem wczoraj z dyskiem u znajomej, podłączam, włączam, a tu ni z tego,
ni z owego powitał mnie komunikat o błędzie SMART w moim dysku, no nic
F1 idzie dalej, załącza się winda... hmm jedna partycja (100GB) widoczna
jest jako pusta, nie musze dodawać, że była pełna, no nic reset, znowu
błąd Smart idzie dalej załącza się Windows, chkdsk chce sprawdzić
dysk... Pomyślałem - a niech sobie sprawdzi niestety przy okazji
sprawdzania skasował trochę niby uszkodzonych indeksów, nie zapytał
oczywiście o zapisanie raportu (zapisują się gdzieś?) i po całej
operacji w winie widać na tej partycji 92, zamiast 100GB danych. Po
powrocie do domu uruchomiłem Easy Recovery, bez większych problemów już
przy najmniej dokładnym teście znalazł brakujące dane (przynajmniej te,
których brak zauważyłem). Problem w tym, że ER wyświetla do odzyskania
wszystkie dane znajdujące się na partycji, ja natomiast chce za jego
pomocą odzyskać tylko te, do których nie ma indeksów i nie widać ich w
windowsie (Te o których wiem że zniknęły, i te o których nie mam
pojęcia). Ma ktoś pomysł jak to zrobić, nie odzyskując za pomocą ER
całych 100GB danych?
Z góry, thx za pomoc, sorry, że post troche OT, ale nie przyszła mi do
głowy lepsza grupa.
Pozdr.

                         Ja_Nul^