Re: Czy da się sterować uprawnieniami na komputerze w sieci

Autor: <aggaz_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 12:04:04 MET DST

> wiesz, no zadanie jest wrecz banalne, i wcale nie trzeba miec do tego
> zadnego serwera.
>
> po prostu nie dawaj im hasla administratora (zakladam, ze uzytkownicy
> maja podstawowe uprawnienia).

windy to w zdecydowanej wiekszości 98 i jakieś kilka sztuk HE
zatem o kontach administratora można zapomnieć a serwer już postawiliśmy z
kolegą, bo chodzą na nim inne rzeczy więc to nie problem - problem w tym, że
uczę się dopiero administracji a firma nie chce nas puścić na szkolenia i
zdany jestem na mrówcze grzebanie w zakamarkach systemu
szukam jakichś dobrych materiałów gdzie można by wejść w tę branżę