dompol.msc problem (w2000 server pl)

Autor: Jaro <jm_at_list.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 09:19:46 MET DST

Witam,

Ostatnio podczas otwierania konsoli dompol.msc dostaje komunikat:

Nie udało się otworzyć obiektu zasad grupy.Być może nie masz odpowiednich
praw. Szczegóły:System nie może odnaleźć określonej ścieżki.

Prawa mam na pewno ponieważ zalogowany jestem jako administrator domeny.
Wszystkie inne konsole *.msc daja sie uruchomic bez problemy. Odtworzylem
nawet z tasiemki wczesniejsza wersje ale to samo.

Po kliknieciu OK konsola odpala sie ale z czerwonym x i nic nie da sie
zrobic :(

Prosze o pomoc

Jaro