Re: Błąd w opisie prawa NTFS

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 00:27:42 MET DST

W wiadomości: 2005081318094100@grush.one.pl,
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Stare jak świat ;)

Witam!

Ale uciążliwe :-(

> Co gorsza: w Windows 2003 jest tak samo, o ile dobrze pamiętam.
>
> I nie jest to jedyny błąd w tłumaczeniu. Komfortowa praca jest
> możliwa chyba tylko z natywną, anglojęzyczną wersją Windows,
> bo w polskich są takie różne kwiatki (np. 'rodzajowe sterow-
> niki').
[...]

Co innego błędy językowe co innego błędy merytoryczne. Moim zdaniem to jest
błąd merytoryczny bo opis nie zgadza się z funkcją jaką pełni ustawienie.

Masz MVP więc może jesteś w stanie pchnąć trochę sprawę poprawy tego kwiatka
i kiedyś doczeka się poprawy.

P.S. Ostatnio czytałem w pomocy XP o użytkowniku pełnomocnym, chyba chodziło
im Power User-a.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski