Re: cmd.exe raz jeszcze...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 23:36:50 MET DST

*** Michal Biek <mb@2.pl.invalid>:

> Normalnie...:-) trzeba wpisać/podać Y(es) ...i Enter ...i restart.

I to jest Twoim zdaniem "click"? :)

> BTW jeżeli wykonujesz konwersję systemu plików partycji np. z FAT32 na
> NTFS i nie próbujesz tego robić w 3 przypadkach wymienionych przez M$
> poniżej "...You receive this error message under any of the following
> three conditions: .." konwersja wykonywana jest poprawnie i "w locie".
> Pytanie jest tylko o nazwę partycji (którą wpisujesz lub nie) ... i
> Enter ... i be enjoy!;-)

Jakiekolwiek pytanie w skrypcie wykonywanym nieinteraktywnie to jakby
zapobiegnie skutecznie wykonaniu takiego skryptu. BTW przez wykonanie
skryptu również rozumiem jego niepowodzenie, byleby się nie zawiesił
pytając (T/N) bo to by wymagało interwencji... :)

A z tych 3 przypadków to właściwie rozchodzi się o jeden przypadek - w
momencie gdy masz otwarte cmd.exe w danej ścieżce to otwiera ona daną
ścieżkę - czyli dwa punkty w tym opisie to właściwie jeden. A jak zdaży
Ci się chcieć przekonwertować C: (czy główny FS) to nie pójdzie bo na
nim są otwarte pliki systemowe - musi to zrobić przy starcie (kiedy
jeszcze nie są) - i OK, nie w tym widzę błędną filozofię - tylko w
składni polecenia, a takich poleceń jest więcej.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )