Re: drukarka gdi i dos przez siec

Autor: marxjo <marxjo_at_post.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 22:18:16 MET DST

> http://www.olszynka.pl/usher/usenet/bazy-danych/clipper_mini_faq.html#o3_8

dzieki, ale cos jest chyba nie tak z sama drukarka.
Otoz probuje wydrkukowac wg:

type plik.txt >> \\komputer\drukarka_moja

i nic nie wychodzi, tzn pluje bledami ze dokument drukowany jest "niedostepny" i
po pewnym czasie spooler usuwa go.

Na innych drukarkach dziala to bez zarzutu.
Co moze byc przyczyna tego ?
Czyzby brak obslugi PCL'a...?