Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 15:32:07 MET DST

Tomasz Onyszko log:
> Co sie zmienilo?? Bo ja nie jestem swiadom - ostatnio jak uzywalem
> ntpasswd to dzialalo az milo

Jakoś nie mam ochoty/potrzeby (aktualnie) do przetestowania skuteczności
ntpasswd:-), ale wiem, że w tym przypadku np. brak dostępu do FDD, CD-ROM,
ustawienie bootowania tylko na dany HDD Sys oraz/i/lub zaszyfrowanie m.in.
part XP da wynik 0. Mogę przyjąć na wiarę skuteczność ntppasswd:-) i że
masz/macie konfigurację XP standardową. Ja takiej nie mam, stąd moje
zastrzeżenia/wątpliwości/teza. Bez znajomości hasła (BTW alfanumer 17-zn.)
nikt nieupoważniony, z moim XP, nie ma IMHO szans.

--
UZL - Awk SAM: off.