Re: Przyśpieszone odtwarzanie mp3/wave

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 09:13:03 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:ded8dl$js0$1@opal.icpnet.pl...
> PAndy log:
> [...]>> Spróbuj je downsampling'ować na 44100...
>
> Dlatego jest/było "Spróbuj...", a nie "Hm" oraz "nic"...!;-)
> Napisałem "konwertując" ...? czy nie?
> Przyspieszenie z niczym innym mi się akurat nie skojarzyło niż z Sample
> Rate.
> Znasz trafne/odpowiednie rozwiązanie to pomóż/podaj/podpowiedz/wyjaśnij, a
> nie H(u)mkaj zdawkowo jw...:-)

Widzisz, problem w tym ze ja rozumiem pojecie terminu downsampling - Ty
podejrzewam ze nie, problem napewno nie bedzie rozwiazany poprzez
zastosowanie downsamplingu.
Hmkam sobie bo chce delikatnie zasugerowac ze nie ma to zadnego sensu, i
twierdze ze downsampling nic nie da - to tez jest rozwiazanie bo oszczedza
komus czas...
Autor watku nie opisal dokladnei swej konfiguracji wiec trudno mu cos pomoc.
Logicznym wydaje sie ze problem lezy miedzy karta a jego odtwarzaczem i
systemem. Nie wiedzac jednak jak wyglada konfiguracja nie bede pisal ogolnie
znanych rzeczy w stylu sprawdz drivery bo wydaje sie to byc oczywiste...