Windows 2000 - automatyczne logowanie do udziału

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 08:12:43 MET DST

Witam serdecznie.

Jest sobie W2K, do niego logują się stajce do domeny.
Jest sobie też stacja robocza, która nie loguje się do domeny
na tym serwerze.
Stacja ta (windows 2000) ma zamapowany udział sieciowy.
Problem jest taki, że za każdym razem do wejścia do udziału
trzeba podać hasło: wyskakuje okno z prośbą o podanie
hasła z użytkownikiem, który był ostatnio wpisany do logowania.

Na serwerze próbowałem założyć konto o tej samej nazwie i haśle,
co na stacji roboczej, probowałem to zrobić na domenie - zawsze
pyta o hasło (obecnie jest to 'puste hasło', jednak i tak trzeba kliknąć
na zamapowany udział i potwierdzić OK.

- jak najprościej to obejść?
- podobno jest jakiś prosty skrypt, w którym podaje się nazwę udziału,
hasło i mapuje udział - czy to chodzi o zwykłe netuse ?

pozdrawiam,

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl