Re: Odwrocony obraz podczas odtwarzania filmow

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 19:08:15 MET DST

"Przemek" <zami2@interia.pl> wrote in message
news:ded0fq$b90$1@news.onet.pl...

> A gdzie to mam sprawdzic? :)

Touch the screen, touch the screen...make me see Your vision....

a powaznie - a skad ja mam to wiedziec? - przeciez nie dales zadnego opisu
konfiguracji swojego komputera i akurat nie chodzi tu o hardware ale o soft
jakiego uzywasz do odtwarzania - CODEC'i, player - bez tych elemnetow trudno
cos ustalic.
Ja uzywam media player classic i ffdshow, w ffdshow zaznaczasz we
wlasciwosciach wyjscia (Output) Flip video i jest odwrocony obraz...