Re: Kopia dysku jeden do jeden

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 17:58:12 MET DST

"JoHnNy" <SPAMjanekoSPAM@tenbit.pl> wrote in message
news:decqec$osu$1@atlantis.news.tpi.pl...
Witam,

Szukałem ale nie znalazłem:/ więc piszę tu.

Mam Windowsa Xp pro SP2 i wiele programów na nim póki co wszystko pięknie
działa, a wiadowmo jak jest z okienkami nie wiadomo kiedy się coś spieprzy.
Dlatego chciałbym zrobić kopię tego dysku na drugim tak, żeby tamten też się
uruchamiał i wszystko działało jak na tym pierwszym.

Znalazłem do to tego program Norton Ghost 9.0 i Drive Image 7. Chyba to to
samo tylko pod innymi markami bo interfejs jest podobny. Zainstalowałem
najpierw jeden próbowałem zrobić kopię i nic wyskakuje error że dysk jest w
uzyciu przez inny program, usunąłem zainstalowałem drugi i to samo.
Próbowałem Ghostem przez start z CD ale nie widzę tam opcji kopiowania tylko
przywracanie.

Prosiłbym albo o nazwę jakiegoś innego programu którym to mogę zrobić, albo
instrukcje jak zrobic to tym co mam.

poszukaj sobie minipe na p2p i tam sa bardzo dobre narzedzia Paragon (imo
znacznie lepsze niz symantec) - robia co trzeba, przydaje sie taki startowy
CD zeby podniesc zwalone okienka