Re: SATA pod WinNT 4.0

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 15:00:32 MET DST

Użytkownik "MK" <silos@po.pl> napisał w wiadomości
news:decgoj$np5$1@news.task.gda.pl...

> seri
> posiadania
> i845,
> ustal
> >

> Witam i dziekuje serdecznie za informacje
>
> Plyta ta posiada uklad Intel'a 848P czyli nie jest to uklad z
> rodziny 9xx i powinien stary Win NT 4.0 pojsc. Chodzi o to aby
> wogole poszedl i zainstalowal sie. Bo sama podmiana plyty z
> Celeron 333 na BX na Celeron 2,5Ghz 848P to nie uda sie i
> nieprzejdzie. Bez intsalki od nowa sie nie obejdzie a jest troche
> do zainstalowania od nowa bo komputer juz kilka lat chodzil bez
> [...]

Nie jestem taki pewien, że nie pójdzie. Przenosiłem obraz NT4
postawionego na płycie z BX, na płytę na i815 tudzież na VIA KT880 i
jakieś nForce2 - i poszło. Niemniej bez pewnych sztuczek w rodzaju
ręcznego włączenia obsługi kontrolera IDE oraz grafiki na nowej płycie
się nie obyło.
(Konsolę Odzyskiwania XP polecam)

--
M.   [MS-MVP]