Re: Udostępnianie połaczenia Internetowego w Windows 2003 Server

Autor: Krzysztof Musiał <krzysztof_at_medicsoft.com.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 14:43:04 MET DST

> Kontroler domeny z włączonym ICSem muli się i wprowadza
> straszne opóźnienia do obsługi klientów. Generalnie nie
> wolno uaktywniać ICSa w takiej konfiguracji. Ja u siebie

Niestety na razie musi chodzić ICS - ponieważ mam Neostrade na Sagemie i nie
mogę włączyć
routingu i NATa :( (chyba, żektoś mi podpowie jak tozrobić; może są jakieś
nowe drivery etc, a może z SP1 już może ??)

Jak mi TPSa zmieni na Thomsona to zmienie na NATa i problem się sam
rozwiąże.
Nie mogę również klientowi zaproponować kupna kolejnej maszyny na linuxa (bo
też nie o to chodzi).
Do tej pory chodziło to bez zauważenia większych opóźnień tylko po
instalacji SP1 nagle uciekło.
Więc pytanie jak można to włączyć na razie w takiej konfiguracji jakajest ??

Pozdrawiam
Krzysztof Musiał
krzysztof@medicsoft.com.pl