Re: SATA pod WinNT 4.0

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 08:44:15 MET DST

Użytkownik "MK" <silos@po.pl> napisał w wiadomości
news:debmcl$kuv$1@news.task.gda.pl...
> Witam
>
> Zamierzam w starym komputerze (Celeron 333) pelniacym role serwera
> pod Win NT 4.0 Workstation wymienic plyte glowna pod Celeron ~
> 2,5Ghz, procesor i pamiec oraz dysk. Mam wiec pytanie poniewaz
> obecnie plyty glowne posiadaja interfejs SATA, USB i inne nowosci
> chcialem sie dowiedziec czy mozliwe jest po podmianie plyty,
> procesora i pamieci uruchomienie z powrotem tego WinNT 4.0 p
> pozniejszym dograniu ewentualnych sterownikow do LAN, VGA, itd.
> Nie chce zabardzo przeinstalowywac go poniewaz juz pare ladnych lat
> [...]

Szczerze mówiąc to przenosiny NT4 na obecną nowoczesną platformę ze
wszystkimi bajerami to zwykłe proszenie się o kłopoty. No chyba że
producent płyty zagwarantuje dostęp do nt-kowych wersji sterowników. A
co do SATA - to jest nikomu niepotrzebny bajer, zostań przy
tradycyjnym i dobrze znanym IDE.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/