Nietypowy problem z drukarką...

Autor: drZoidberg <zoidberg(nospam)_at_o2.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 21:36:55 MET DST

Witam serdecznie.
Od pewnego czasu mam problem z drukarką.
System to Win2k AdvServ, a drukarka to Canon BC-4550.
Drukarka jest na LPT, więc grzecznie sobie obciąża
system jak drukuje... Jednak jeśli podczas drukowania
robi się cokolwiek na komputerze (co prawdopodobnie
na ułamek sekundy zaburza przesyłanie danych do
drukarki), drukarka zatrzymuje się na chwilkę (kilka
kekund), po czym drukuje bezbłędnie dalej. Wydruk
jest całkowicie bezbłędny, ale w Menadżerze Wydruku
(czy jak to nazwać) po skończonym wydruku pozostaje
informacja, że drukowanie nie zostało ukończone.
Jest to np. 20/20 stron, 88,7/88,8MB. Uniemożliwia to
dalsze drukowanie aż do restartu (wylogowanie nie
wystarcza). Nie działają żadne znane mi metody
anulowania tego wydruku, bo kiedy np. robię "cancel",
pojawia się w dalszym ciągu zawieszone "Deleting".
No i do rzeczy. Da się jakoś przekonać Windowsa,
że drukowanie jest zakończone? Da się po prostu
w jakiś sposób skasować dane o drukowaniu bez
restartu?
Bardzo dziękuję za pomysły, bo zaczyna mnie ta
sprawa denerwować. Albo muszę drukować i nie
dotykać komputera, albo po drukowaniu restartować
komputer (a to męczące...).
Z góry dziekuję.

--
Pozdrawiam