Re: "at" nie widzi systemowych zmiennych...

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 14:25:22 MET DST

MrKramer wrote:
> ad1.Wykonuja sie na koncie uzytkownika z prawami administratora.

Oj, nie do końca. Na tym koncie uruchamiasz polecenie AT, ale sam skrypt
uruchamia się na koncie LocalSystem, o ile świadomie nie zmieniłeś
konfiguracji usługi AT.

> ad2. Skoro recznie uruchomiony daje wynik poprawny (oczekiwany), znaczy
> ze zmienne sa.

Nie. W kontekście LocalSystem nie ma zmiennej %username%, natomiast jest
%windir%.

Z innej beczki, gdzie szukasz wyników działania skryptu? Co jest jego
katalogiem roboczym? Bo powinien do pliku dopisać %username% oraz
wartość zmiennej środowiskowej %windir%.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl