Problem z kontrolerem IDE

Autor: Krzysiek Łysiak <poszukiwacze_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 09:11:47 MET DST

Witam
Kupiłem kartę HDD AVACS BusMaster HDD133+RAID firmy AVACS
podłaczylem i chce zainstalować windowsa na dysku podlaczonym do tego
kontrolera. niestety przy próbie zainstalowania sterowników podczas instalacji
Win2k lub WinXP dostaje komunikat:
"Plik Win2k/iteraid.sys wywołał niespodziewany błąd w wierszu 1211 w
D:/nt/private/ntos/boot/setup/oemdisk.c

Czy może ktoś wie co jest problemem?
Steroniki wziąłem z dołaczonej plytki. Pisałem do AVACSa ale narazie nikt nie
odpisał

Pozdrawiam
Krzysiek