Re: Co to jest LckFldService?

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 23:24:54 MET DST

yAro log:
> Odkryłem to uruchamiając Menadżera zadań. Siedzi jako uruchomiona
> aplikacja.
> Googlowałem ale nadal nie bardzo łapie cóż to takiego. Czy jest to
> niebezpieczne?
> Co z tym zrobić?
[...]
IMHO (zakładam, że sprawdziłeś obecność "szkodników"... i ich nie znalazłeś
na tę okazję) jest to Usługa: Dostęp do Folderu z okazji zainstalowania
dodatkowego programu ...być może tego:
http://download-tipp.de/shareware_und_freeware/10585.shtml
Szukałbym pliku _LckFldService.exe_ ... Jeżeli znajdziesz go w Dir System32
to jest to (prawdopodobnie) szkodnik ... Zatem obejrzałbym sobie z czym
toto jest powiązane, czy ma jakiś opis ... oraz może pomoże w ustaleniu np.:
http://www.neuber.com/taskmanager/index.html?ref=file.net
GL

--