Re: Polaczenie komorka-komputer.

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 09:13:20 MET DST

waldek1111@poczta.onet.pl wrote:
> Mam pytanie. Czy mozna (nie poprzez port podczerwieni lub polaczenia
> bluetoot) , a przy pomocy kabla laczacego laptop i komorke polaczyc sie z
> internetem?.

można

Chodzi mi o krotkie polaczenia z internetem, przez telefon
> komorkowy. System WinXP.

krótkie, długie, bez znaczenia. Albo się da albo nie, jak długo to
zależy od Ciebie

Nokia 3320 lub 3310.
> Czy jest to mozliwe?. Jezeli tak to jak?

instrukcję obsługi wcięło ;) nie znam tych tel. jeśli nie masz to
sprawdź czy zawierają w sobie modem (www.nokia.com.pl) i jaki (GPRS, HSCSD)

Wojtek