Re: problem z kursorem lub wskaźnikiem myszki w xp home

Autor: alugastrin <q_at_q.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 03:19:21 MET DST

Dnia 2005-08-18 14:37, arras1@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> mam taki dziwny problem z kursorem, otóż podczas pisania tekstu
> w dowolnym programie (word, notepad, textpad) kursor czasami przeskakuje
> w miejsce w którym pozostał wskaźnik myszki. nie potrafię określić
> jaka kombinacja klawiszy sprawia, że tak się dzieje, a może po prostu
> zbyt szybko piszę. w każdym razie jest to denerwujące.
> czy ktoś z Was wie co można z tym zrobić? tzn. jak to wyłączyć?
> zasoby: xp home + sp2 + wł. autoupdate, notebook fujitsu-siemens amilo 7440,
> touchpad w laptopie + myszka podłączona do USB. jeśli będzie jeszcze coś
> [...]

Nie wiem czyma to cos wspolnego ale mnie po zainstalowaniu SP2 zaczal
zjezdzac samoistnie kursor w lewo badz dol ekranu. Potem sie okazalo ze
takie cuda dotycza myszy A4Tech'a i nawet firma wydala jakies poprawione
stery. U mnie nic nie pomogly wiec wywalilem SP2.

--
               alugastrin  ||  email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja