WinXP Pro problemy z klawiaturą w formularzach WWW

Autor: jazdzig <jazodziogo_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 20:24:43 MET DST

Ponieważ nie dostałem odpowiedzi na grupie alt,pl.comp.windowsxp, piszę tutaj z prośbą o pomoc:
Po ostatnim upgrade ze strony MS mam we wszystkich programach
układ klawiatury polski programisty, ale w formularzach na
stronach WWW jest to klawiatura polska maszynistki, np.
zamienione są y i z, a zamiast znaku @ mam " (po naciśnięciu
klawiszy Shift+2).

Gdzie i co poprawić w rejestrze , aby mi ten objaw zniknął?

--
jazdzig
usuń 3 o z adresu