WinNT i archiwizacja dysków z serwera Novell

Autor: maruś <marek_at_szpital.olug.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 13:40:20 MET DST

Mam taki problem: zainstalowałem NT Server 4.0 i do tego klienta NetWare,
żeby móc robić archiwizacje za pomocą komendy AT. Napisałem batcha i
umieściłem go jako komendę w poleceniu AT. Przy wykonaniu tego polecenia
ignorowane są zamapowane dyski serwerów Novell. Wszystkie inne dowolnie
zamapowane komputery archiwizowane są poprawnie. Ten sam batch uruchamiany
myszą z Windowsa poprawnie archiwizuje w/w serwery. Jaka może być przyczyna
takiego zachowania?

Pozdrawiam

Marek Szewczyk