Re: Skrypt

Autor: Tecjusz <tomek.cynacewicz_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 08:55:57 MET DST

Boryniusz napisał(a):
> Witam
> Jak powinien wygladac plik bat, ktory wykonywalby cos takiego, co pod
> linuxem osiagam takim prostym skryptem:
>
> for plik *;
> do polecenie plik;
> rm pilk;
> done;
>
> Chodzi o to, zeby polecenie 'polecenie.exe' wykonac na kazdym pliku
> (polecenie.exe wymaga podania jako parametru nazwy pliku) a nastepnie
> usunac ten plik.
> Sorry za lamerskie pytanie, ale naprawde sie zawiesilem, a nie mam
> [...]

(1) - kasuje wszystkie pliki textowe w katalogu bez potwierdzenia !
for %%x in (*.txt) do (del %%x /f > nul)

(2) - tu określam które dokładnie pliki chcę wykasować
for %%x in (1.txt, 2.txt, 3.txt) do (del %%x > nul)

Więcej opcji i dokładny opis po wpisaniu 'for /?'.

pozdrawiam

* http://groups.google.pl/group/libsdl *