Re: Problem z PenDrive na USB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 21:05:20 MET DST

Użytkownik "t1" <t1_no_mail@poczta.pl> napisał w wiadomości
news:ddrrr2$g7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Chodzi o PenDrive na USB Sony 4GB 2.0. Działało tylko 1 dzień. Po
> przeformatowaniu na FAT32 Windows (XP, 2000) widzą sam napęd,
> dostaje literkę, ale nie można nic odczytać jest komunikat "Brak
> nośnika". Nie można również formatować, dosłownie nic.
> Zauważyłem jeszcze że napęd po włożeniu jest ciepły (ok. 30C).
> Czy jest to uszkodzenie napędu, czy też coś nie tak z jego
> pierwszymi sektorami tj. błąd logiczny.
> Czy ktoś miał podobny problem? Jak to zdiagnozować?

Jeśli system nie do niego dostępu (w sensie, brak zapisu), to raczej
jest to uszkodzenie sprzętowe. Na niektórych penach istnieje możliwość
blokady zapisu - sprzętowo lub programowo - sprawdź. A najlepiej
ściągnij firmowy programik do obsługi pena ze strony producenta.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/