Nagrywanie CD Windows Media Player

Autor: Hubert Suder <hub_at_nospam.adres.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 14:48:22 MET DST

    Witam Wszystkich,

Gdy próbowałem nagrać w programie Windows Media Player v. 7 listę
odtwarzania na płytę CD, wyszedł mi taki oto komunikat:
http://www.republika.pl/hubertsud/news/cd.jpg
Przy czym program Nero nagrywa bez zarzutu.
Co muszę ściągnąć/zainstalować i skąd, żeby ten błąd usunąć?
Jeśli to możliwe, prosiłbym o bezpośredni link.

Pozdrawiam,
    Hubert

P.s.: Jeśli popełniłem NTG, to bardzo proszę o pokierowanie mnie na
odpowiednią grupę.