Re: cd-rom nie dziala

Autor: cacup <cacup_at_nospam.stud.pam.szczecin.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 12:26:00 MET DST

wykonalem te czynnosci. system zainstalowal je ponownie wszystko sie
zgadza. teraz przy probie "wejscia" do cd-romu (w "moj komputer") dostaje
info ze dysk nie jest sformatowany. System Win nie moze czytac z tego dysku.
dysk moze byc uszkodzony lub uzywa formatu niezgodnego z systemem Win.

jezu, co ja mam teraz zrobic???