Problem z uruchamianiem XP SP2 (dlugie)

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 12:10:28 MET DST

Witam

od pewnego czasu wystepuje u mnie problem z uruchamieniem systemu..
najczesciej dzieje sie tak po nieoczekiwanym zwisie..
pracuje wygaszacz i nagle stop.. nic nie odpowiada

system podaczas ladowania pokazuje logo i niebieski pasek postepu
robi sie czarny ekran i to wszystko..
system nie uruchamia sie tez w trybie awaryjnym ale zauwazylem ze
w trybie awaryjnym jak wyczekam z 5 min to pojdzie dalej..

Czasami pomaga wylaczenie komputera na jakis czas i wtedy sie uruchomi.
Nic sie nie przegrzewa bo o tym pomyslalem jak problem zaczal sie pojawiac

obok XP mam zainstalowany windows 98

win98 na C:
xp na D:

dla win98 tworzony byl BOOTSECT.DOS zeby go uruchomiac

sprzet: Celeron 533, plyta acorp (jakis kiepski model)
grafika savage 3D (lesza nie chciala chodzic ze wzgledu na plyte)
byc moze mi sie nie udalo jej uruchomic.. ale ten komputer nie musi
miec dobrej grafiki :)
dysk samsung 80GB, 256RAM

bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos podsunal pomysl co moze byc nie tak
co moge ewentualnie jeszcze sprawdzic..

--
Pozdrawiam serdecznie
Artur