Re: cd-rom nie dziala

Autor: z2872 <28_at_j.wp.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 11:09:13 MET DST

U mnie czasem XP nie widzi drugiego dysku twardego. Czasem po kilku
godzinach pracy zniknie napęd CD.
Nasiliło się to po wgraniu SP2. Zmiany tasiemek i ustawień zworek nie
pomogły. Pomaga natomiast znajdowanie nowych urządzeń albo restart :-(
dziwne. Ten sam komp na w98 2K chodzi bez problemu.
Cd-rom potrafi też czasami przestać czytać płytki. Pomaga restart.
Podejrzewam jakiś program a może faza księżyca :-(

Odnośnie twojego problemu.
Jeśli napęd jest sprawny a to wina systemu-sterów to instalka ruszy.

Ech!!! ile to razy już instalowałem system jak coś się namieszało :-(
Za którymś razem w końcu dojdziesz co kompowi nie służy.

Pozdrawiam
zch

PS. Na początek przeinstaluj stery od IDE