Re: Rozwiazanie: [WinXP SP2] jak wylaczyc ostrzezenia przy uruchamianiu programow z dysku sieciowego?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 04:05:14 MET DST

novax napisał(a):
> po długich poszukiwaniach wkońcu znalazłem rozwiązanie. Jeżeli ktoś będzie
> miał podobny problem jak ja, to działa poniższa solucja:
>
> "The publisher could not be verified"
> To disable the warning start the Group Policy Editor (Start > Run, type
> -gpedit.msc- and press OK) and go to:

Jest prostsze rozwiązanie. Sprawa dotyczy podwyższonych zabezpieczeń
Internet Eksplorera - dodaj serwer (de facto ścieżkę na serwerze do
zaufanych witryn) - w tej chwili nie mam Win pod ręką ale mam wrażenie,
że w pomocy jest wpisane jak to zrobić.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net