WinXP a QoS i cFosSpeed

Autor: alugastrin <q_at_q.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 16:31:45 MET DST

Witam
Mam pytanie tego typu: czy obecnosc zainstalowanego cFosSpeed na kompie
powoduje ze bez konsekwencji mozna wywalic usluge QoS ? Z tego co mi
wiadomo i jedno i drugie zajmuje sie przyznawaniem priorytetow w ruchu.
Pytam dlatego, ze odkad zainstalowalem nowsza wersje cFosa zaczal mi sie
pojawiac od czasu do czasu bluescreen pod XP (pierwszy raz w zyciu
mialem okazje cos takiego zobaczyc!) spowodowany jakim bledem pliku
Psched.sys a wygoglalem ze ma on zwiazek z QoS.
Z gory dzieki za wszelkie rzeczowe odpowiedzi.
pozdr

--
               alugastrin  ||  email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja