Problemy z dostepem do plikow w XP

Autor: Kizi Mizi <rafalm_at_diw.com.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 12:03:11 MET DST

Czesc
Mam nastepujacy problem z XP. Uzywam WINDOWS XP PL z SP2.
Dysk sformatowalem na NTFS i podzielilem na partycje. Na jednej z
partycji(nie na C:) zalozylem folder, ktory uczynilem moim "prywatnym"
tak aby nikt z logujacych sie do systemu, (oprocz mnie, oczywiscie ;-))
nie mial do niego dostepu. Wszystko dzialalo pierwszorzednie...
Do momentu przeinstalowania systemu.... Przeinstalowalem XP na "C:", nie
naruszając innych partycji. Stworzylem konto o takiej samej nazwie i
hasle jak poprzednio i co? I dupa..... System nie daje mi dostepu do
moich wlasnych plikow....
Czy ktos zna sposob - jak dobrac sie do tego folderu... Pomozcie,
please. W przeciwnym wypadku zostaje mi tylko sformatowanie tamtej
partycji i utrata wszystkich zbieranych przez lata danych....

Pomozcie
Wiesiek