Korzystanie z WebDAV

Autor: Marcin Stępnicki <mstepnicki_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 23:33:48 MET DST

 (crosspost: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.os.ms-windows.win9x)

Czy istnieje, a jeżeli tak to poproszę jego nazwę, program
umożliwiający podmontowanie zasobu WebDAV w taki sposób, aby wszystkie
operacje na nim wykonywane były przeźroczyste dla użytkownika?
Standardowe "Web Folders" nie działają tak jak chcę, ponieważ np.
edycja obrazka bezpośrednio na serwerze jest niemożliwa (trzeba
skopiować go na lokalny dysk). Jeżeli ta informacja może być pomocna,
to np. w Linuksie taką funkcjonalność zapewnia
http://dav.sourceforge.net/

Uprzedzając: pytałem googli, ale być może brakuje mi odpowiednich
słów-kluczy, w każdym razie pod hasłami zbliżonymi do "webdav windows
filesystem" nie znalazłem nic działającego. Dziękuję za ewentualne
podpowiedzi.

Ponieważ nie jestem pewny w jakim zakresie Windows NT/2K/XP i 9x
różnią się od siebie w tym względzie, pozwoliłem sobie na crosspost.

fut: pl.comp.os.ms-windows.winnt

--
  I have seen the veil, I have seen the grave.    | http://apcoln.linuxpl.org
    The rain it came and silence covers all       | http://biznes.linux.pl