XP dlugie logowanie przy starcie - raport z Botvis...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 14:02:08 MET DST

Od jakiegos czasu moje XP Home dostalo swira -
startuje bite piec minut.
System zaczyna sie ladowac, pasek szybkiego uruchamiania
robi sie niebieski i stoi cztery minuty. Potem dalej
dziala, programy sie uruchamiaja i wszystko gra...

Nie potrafie powiazac z tym zadnych innych zdaezen.
Nie instalowalem nic szczegolnego...

Pogrzebalem w archiwum i widze, ze nie tylko ja mam
podobny problem...

Zainstalowalem Botvis i widze, ze w 30s od startu
zaczyna sie "Logon+Serv" i dziala dokladnie cztery minuty.
Domyslam sie, ze wystepuje jakis problem z logowaniem
do sieci, ale jaki? Niczego nie zmienialem w konfiguracji...

Przy okazji dostalem tez komunikat "Disk write cache is disabled".
Nie wiem, czy faktycznie jest "disabled" po zachowaniu
dyskow nie wydaje mi sie. Poza tym w konfiguracji kontrolera
dyskow Write Cache jest zalaczone...

Jak sprawdzic jak faktycznie ustawione jest buforowanie
dla konkretnego dysku?

pzdr