Re: udostepnianie neostrady

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 15:34:36 MET DST

Użytkownik "markooff" <ghfd@no-spam.free> napisał w wiadomości
news:ddnekc$54b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ... Oczywiscie dodatkowo mozesz postawic na tym sprzecie
> oprogramowanie IDS (np snort) oraz rozne inne bajerki (np. serwer
> czasu, serwery plikow, proxy www... ) Wiem , bo sam nieraz
> musialem tlumaczy paru szefom (takim co lubili sobie polazic z
> laptopem po firmie a szkoda im bylo wydawac 200 zl na nowy
> monitor dla sekretarki :P )ze jak zaspia bezpieczenstwa to
> pozniej bedzie placz i zgrzytanie zebow :P

A do tego obsługę dyndns, serwer pocztowy IMAP/SSL z interfejsem www,
jakiś zmyślny system backupu plików z zachowywaniem ich starych wersji
typu rsnapshot bądź Vembu StoreGrid... wszystko to mam u siebie na
staruszku z PII/400 i - co najciekawsze - dyskiem 200 GB ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/