Re: W2K - rozlacza sesje ppp dokladnie po 72 godzinach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 01:25:35 MET DST

Użytkownik "Neptune" <tomek@elmetron.com.pl> napisał w wiadomości
news:ddj7fk$q51$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niestety nie mialem jak dotad mozliwosc sprawdzic jak Uptime i jego
> odnawianie wyglada na innym systemie.
> Nosze sie z zamiarem instalacji linuksa w miejsce W2K ale do tego
> potrzebna mi jest wolna noc gdyz w dzień i wieczór internet jest
> intensywnie wykorzystywany.
>
> Postaram sie tez pozyczyc sprzetowy ruter Linksysa na pare dni by
> postawic cos stabilniejszego w dzialaniu.

To jest dobry pomysł. Przynajmniej dowiesz się, czy problem nie leży
po stronie TPSA. Niedawno miałem podobną sytuację tyle że z routerem
USRobotics, połączenie niby było ale komunikacji z netem już nie i
powtarzało się to bardzo regularnie. Pomogły jakieś poprawki na
centrali.

BTW zerknij na opisy usług systemowych kojarzonych z uptime 259200
sekund. Google Twoim przyjacielem...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/