Re: W2K - rozlacza sesje ppp dokladnie po 72 godzinach

Autor: Neptune <tomek_at_elmetron.com.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 23:49:17 MET DST

> Zdaje sie ze po 72 godzinach wygasa Ip , lub coś w tym stylu, wynika to ze
> strony dostawcy a nie usera, jak dobrze pamiętam. Zetknąłem się z tym
> jakieś 3 lata temu, ale dokładnie już nie pamiętam.
> Pozdrawiam
> Brand

Polaczenie zrywa sie po 24 godzinach i natychmiast automatycznie ponawia
lecz nieudaje sie to po raz czwarty po uplywie dokladnie 72 godzin.Problem
raczej napewno dotyczy Windowsowego Dial Up Networking jednak nie wiem w
jaki sposob zdiagnozowac czy to kwestia blednych ustawien czy tez jakiegos
bug'a.

Wypiecie i ponowne wpiecie wtyczki USB od modemu Speedtouch nic nie daje -
pojawia sie nadal ten sam blad

Pozdrawiam
Tomasz