Problem z siecią:/

Autor: JoHnNy <SPAMjanekoSPAM_at_tenbit.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 21:16:11 MET DST

Witam,

Mam problem z siecią domową. Posiadam router planet z modemem adsl. Mam
3komputery z Win XP Pro SP2, dodatkowo w jdnym czasem używan dydku z Win Me.
Problem polega na tym, że dwa kompy z Xp chodzą ok net jest, udostępnianie
plików też, widzą wszystkie kompy w sieci, natomiast jeden komp z Xp ma neta
ale nie widzi żadnego innego komputera. Jeszcze mam prośbę o jakąś
instrukcję co do konfiguracji Me bo coś mi nie idzie i nie mam tam w ogóle
sieci.

Pozdrawiam i z góry dziękuję z pomoc