Re: Gdzie te TIF_logo pr. MVP?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 13:52:06 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:ddi0jp$g9r$1@flis.man.torun.pl...

> "Michal Kawecki" kpvhdd.rvg.ln@kwinto.prv

> NTG -- to jest Twoje rozważanie dotyczące tego, co można i czego
> nie należy wysyłać na grupy dyskusyjne. Biek złamałby obowiązujące
> zasady na przykład wówczas, gdyby tu wysłał tego TIFFa.

Uważasz więc, że to ja wymyśliłem zasadę niewysyłania prywatnych
wiadomości na publiczne grupy dyskusyjne? A może uważasz, że zasada
niepublikowania postów odbiegających tematyką od opisu grupy, też jest
moim wymysłem? W którym miejscu post M.B jest zbieżny z tematyką tych
dwóch grup?

pl.comp.os.ms-windows.win9x Microsoft Windows 95 i 98 - blaski i
cienie.
Grupa poświęcona omawianiu spraw dotyczących eksploatacji Microsoft
Windows 95 i 98, jak również dostępnego dla tego systemu
oprogramowania.

pl.comp.os.ms-windows.winnt MS Windows NT na wszelkich platfomach
sprzetowych.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/