Re: Kopiowanie bazy ... *.bat

Autor: Vertex <vertex_at_kragum.com.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 15:07:04 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:1pidyukoyr894.1q29auxphqehp$.dlg@40tude.net...

> ntbackup i backup typu differential ablo incremental?
> A może coś więcej o tej bazie byś napisał bo być może warto byłoby
"złożyć"
> serwisy bazodanowe przed kopiowaniem plików samej bazy?

"Wylaczanie bazy" niepotrzebne bo moze nie prezycyzyjnie napisalem "baza"
... to po prostu program z danymi nie dzialajacy caly czas a tylko
uruchamiany u klienta ... pliki dbf i programik obslugi ... tylko danych
sporo .. tzn. sporo plikow.

.... znalazlem w xcopy w windowsie opcje /D:m-d-r - kopiuje pliki zmienione
danego dnia lub pozniej ... moze to jakoś połatam :-)

Dzieki