Kopiowanie bazy ... *.bat

Autor: Vertex <vertex_at_kragum.com.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 13:44:06 MET DST

Witam.

Mam taki pomysl ...

Chcialbym zeby przy starcie laptopa mojego handlowca uruchamial sie plik
*.bat ktory automatycznie zgra na serwer pliki bazy danych z klientami oraz
stanow magazynowych (samo uruchomienie przy starcie i zgrywanie - nie jest
problemem) ale ...

cala baza wraz z programem zajmuje ponad 400 MB a ja chcialbym zeby zgrywaly
sie tylko pliki nowo utworzone oraz zmodyfikowane (rozniace sie data lub
wielkoscia) .. i wlasnie nie wiem jak do tego podejsc ...

Macie jakies pomysly ?

Pozdrawiam

Vertex