niedziałające zapisywanie konfiguracji Windows XP

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 10:55:48 MET DST

Witam,
Od jakiegoś czasu Windows XP przy zamykaniu nie zapisuje mi ustawień
systemu.
Jak przestawię choćby ikony w pasku szybkiego uruchamiania, to po
restarcie nie jest to zapamiętane.
Dodałem tam jedną i teraz ciągle mam rozwijalną listę.
Jak ręcznie wymusić zapisanie ustawień, lub jak przywrócić tę opcję?
Jeśli dobrze zauważyłem to zniknęło to po użyciu tweaka(PLD 2.1).
Szukałem jakiejś opcji w gpedit.msc, ale nic stosownego nie znalazłem.

--
majstermod