Re: Excel

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 07:19:01 MET DST

M@rek napisał(a):

> mam problem. Tworzę w Excelu Tabele i Arkusze. W kolumnie mam nazwy
> klientów - ok 50. Chiałbym, żeby w każdej komórce było menu rozwijane (taka
> lista jak np Google ma wybór języków).

Sprawdź opcję "Sprawdzanie poprawności" czy jakoś tak (nie mam akurat
Excela pod ręką) z menu Dane - możesz tam wybrać, że w wybranym zakresie
komórek wartości mogą być ograniczane do listy wcześniej ustalonej i
wpisanej "gdzieś na boku".

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net