Re: Gdzie XP chomikuje...

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 00:00:16 MET DST

Robert Winkler log:
> Sprawdzałe może co się dzieje po usunięciu takiego pliku?
> Jak tak. Wszystkie instalki naszych produktów opieraja się o Windows
> Installera
A czy ja mówię, że nie...?!:-)
> Przy deinstalaki żada kompaktu instalacyjnego
> jeśli go nie otrzyma kończy deinstalacje komunikatem błędu
> "Źródło instalcji dla tego programu jest niedostepne.
Czasami user kopiuje płytę i instaluje z HDD...
a czasem przy instalacji tworzą się MSOCache...
a...a...czasem istnieje możliwość deinstalacji manualnej...
a...a...a "...spuninstal..." zawsze pomoże...!
> Sprawdź, czy źródło istnieje i czy możesz uzyskać do niego dostep."
> Jeżeli zawartość katalogu c:\Windows\Installer jest nienaruszona
> to deinstalacji można przeprowadzić bez żaglowania kompaktami.
> PS.
> Inna sprawa, że w momencie skasowania katalogu c:\Windows\Installer
> zaczyna szwankować usługa SFC i można zapomnieć o samonaprawie
> uszkodzonej apikacji.
Nie mówiłem/pisałem o kasowaniu Dir jw., ani o bezwarunkowym skasowaniu
plików MSI i MSP.
Moja propozycja została przedstawiona na okoliczność (dramatycznej) potrzeby
"space" czyli tego wątku.

--