program do replikacji / synchronizacji

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 07:15:28 MET DST

poszukuje dobrego programu, ktory kopiowalby pliki z jednego miejsca
sieci lokalnej, w drugie miejsce (synchronizacja), ale kiedy zauwazy
starszy plik nie nadpisuje go ale zmienia nazwe starego np.
nazwa(1).txt i w to miejsce zapisuje nowszy. takie revision tracking
dla ubogich. program musi miec wbudowany scheduler, albo zeby go latwo
mozna bylo podpiac pod windowsowy.
znalazlem program, ktory robi prawie wszysto co chce idealnie: network
file monitor pro, ale ich trial wiesza sie okrutnie (nie wiem, czy to
wina limitow wersji probnej czy tez pelnego programu). kolesie z ich
tech support jakos nie sklonni sa do odpisania na maile, a ze program
nie jest tani, wiec jakos nie mam ochoty sie w to pakowac.
bardzo prosze o propozycje, ale darujcie sobie: "se bacza napisz".
z gory dzieki. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.