Re: Service Pack 2

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 00:45:37 MET DST

Użytkownik "adam" <retywWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:40d7.000006ec.42f91768@newsgate.onet.pl...
> Prosze tylko o konkretne odpowiedzi, a nie debilne wymadrzania i
> pokazywania, ze
> umie sie tluc w klawiature.

nie instaluj SP2 bo po tym:
.bedziesz starszy
.zuzyjesz na ta bezsensowna czynnosc pRONd (elektryczny tez)
.dyski twojego hdd bez sensu beda sie zuzywac przy zmianie plikow OS-a
 na nowsze wersje, zamiast sobie spokojnie doczytywac kolejne poziomy np.
Quake3
.twoj bezcenny czas nie bedzie Ci nagrodzony
.znow nowsze dziela wrednego BillaGatesa zagoszcza w twoim komputerze

nie instalujac SP2, zamiast pozwyzszych cierpien bedziesz mogl z czystym
sumieniem krzyczec wszedzie ze:

.Windowsy sa be...
.nowe programy mi na tym wrednym XP nie dzialaja
.virusy robia zemna co chca ot! taki BillG zly
.ktos mi sie wlamal - znow winny BillG
.taka nowa plyta gl. a ten gowniany windows nie rozpoznaje mi jej cipów
bu....
.ten wredny M$ nic nie chce poprawic w windowsie... bu...
.ja was nie lubie... bu....
.znow mi sie do IE dokleil pasek "goloduposzukacz" bu... co bedzie jak mama
zobaczy bu...

          bez sensu stukal (i tracil czas)

--
B.G          GG#51489          ICQ#3828151