Re: Problem z logowaniem po zmianie ustawień: domena --> grupa_rob

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 23:22:53 MET DST

On Tue, 9 Aug 2005 20:11:46 +0000 (UTC), Wojtek wrote:

> Witam,
>
> Zmienilem w ustawieniach windowsiaxp ustawienia komputera
> z domena na grupa_robocza.
>
> Inaczej mówiac:
> moj komputer-->wlasciwosci-->zakladka nazwa komputera-->Zmień...
> zmienilem z domena
> na GRUPA_ROBOCZA
>
> Po zresetowaniu komputera nie moge sie zalogować do systemu na moje konto.
> Z tego co wstępnie wcześniej przejrzałem w komputerze na moim koncie
> miałem uprawnienia grupy użytkowników:
> "użytkownicy zaawansowani" oraz "administrator"
>
> Bede BARDZO wdzieczny za pomoc
> [...]

Z tego co napisałeś wynika że usunąłeś komputer z domeny.
Pozostaje Ci teraz jedynie zalogowanie się na konta lokalne. Jeśli nie
pamiętasz żadnego z haseł to możesz mieć z tym mały problem ale nie ma
rzeczy nie do rozwiązania.
Spróbuj zresetować hasło administratora programem NTPasswd (linki
znajdziesz w archiwum grupy) ale licz się z tym że może to spowodować
później problemy np z dostępem do zaszyfrowanych plików.
I na drugi raz nie usuwaj bezmyślnie komputera z domeny nie znając haseł na
użytkowników lokalnych....

--
Pozdrawiam
Piotrek