Re: Gdzie XP chomikuje...

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 23:12:48 MET DST

brand log:
> Użytkownik Eca napisał:
> <ciach>
> Witaj.
> Szczątki instalek w Win XP lądują najczęściej w Tempach:
> 1 C:\Windows\Temp
> 2 C:\Documents and settings\TWOJA_NAZWA_UŻYTKOWNIKA\Ustawienia
> lokalne\Temp
> Ten drugi jest ukrytyale bardzo łatwo do niego się dostać np.:
> Menu Start => "Uruchom..." => wpisz w linii poleceć "Ustawienia lokalne" i
> kliknij OK. Opróżniasz 'Temp' oraz 'Temporary internet files' i już
> czyściutko.
> [...]
Hi!
...a i (standardowo) w C:\Windows\Downloaded Installations\... można czasem
znaleźć co nieco (nie)potrzebnego
...a...a także C:\Windows\Installer: pliki z ext. MSI lub MSP (które w
zależności od stabilności sys ... można IMHO usunąć); Podkatalogów w tym
Dir, jak nie wiadomo do czego "służą", zalecam nie usuwać!...
A...a...a tak ogólnie, to do "oczyszczania" można użyć siakiegoś programu
(specjalistycznego) wykonującego automatycznie albo manualnie określone
zadania. Nie podaję/podpowiadam żadnego, bo każdy z nich IMO "wykonuje" to
mniej więcej lepiej lub gorzej. Ze znalezieniem owych (darmowych) nie
powinno być większych problemów.
...O^O
Są jeszcze mniej więcej (nie)potrzebne katalogi np. w C:\Windows\ z nazwami
typu: $NtUninstallKB..., których w ostateczności czyli przy dramatycznej
potrzebie "przestrzeni" można się pozbyć bez siakiegoś żalu czy też obawy:-)

--