WinXP: Zdalny pulpit i dodawanie czcionek - pytania

Autor: Daniel M.J. <qnawnoyb_at_cbyobk.pbz_ROT_XIII>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 18:52:02 MET DST

Witam Wszystkich,

Mam dwa pytania, na ktore mam nadzieje, ze dostane tutaj odpowiedz. Bardzo
pomocne byloby dla mnie zwlaszcza rozwiazanie pierwszej kwestii:

1. WinXP Proffessional: Co musi byc ustawione, by mozna bylo skorzystac z
polecenia mstsc (Podlaczenie zdalnego pulpitu) na stacji "wywolywanej" w
sieci lokalnej? Obie stacje sa w tej samej sieci, pracuja w tej samej
domenie. W tej chwili ze stacji A mozliwe jest wywolanie stacji B, ale ze
stacji B nie jest juz mozliwe wywolanie stacji A (mozna jednak wywolac
stacje D, E itd.). Najpewniej zatem cos na stacji A jest poblokowane. W gre
nie wchodzi zaden firewall czy program antywirusowy i raczej takze
uprawnienia - uzytkownicy na obu stacjach sa w grupie administratorow. Jest
co prawda wlaczona Zapora systemu, ale w Wyjatkach wlaczone jest: Pomoc
zdalna, Pulpit zdalny, Udostepnianie plikow. Jednak widac to nie wystarcza.

2. WinXP Home: Gdzie wlaczyc opcje "Zainstaluj nowa czcionke" podczas
przegladania folderu \Windows\Fonts (Panel sterowania -> Czcionki) jesli w
menu Plik tej opcji nie ma?

Z gory dzieki za wskazowki.

Daniel Jablonski

--