Re: win2k server i karta sieciowa intel pro 1000xt

Autor: Adam Pytlak <adam.pytlak_at_interia.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 23:37:00 MET DST

Dnia 07-08-2005 o 22:37:15 s8y <s8y[CutItOut]@gazeta.pl> napisał:

> z tego co pamietam ten sprzet ma 2 k.sieciowe wiec moze dolanczasz nie ta
> ktora bruzdzi.

Ma jedną kartę... w dodatku zintegrowaną :( Jeśli to problem karty to cała
płyta do wymiany, lub dokupienie nowej karty (nie wiem czy dell w ramach
gwarancji dałby nową kartę). Jest to jedyny serwer, który musi pracować
24h/7 i przerwa dłuższa niż kilkanaście minut praktycznie nie wchodzi w
rachubÄ™.

> Mozesz go jeszcze wystartowac z innego systemu (przyjechal w komplecie ze
> sprzetem).
> Jezeli szwankuje hardware inny OS tez bedzie mial problemy z ta karta
> (zakladajac to nie
> konflikty IRQ,zakresy In/Out, czy zwykle ustawienia BIOS).

W systemie nic nie było zmieniane, żaden dodatkowy sprzęt nie był
dokładany. Po prostu, po którymś resecie karta przestała działać i nic jak
na razie jej nie pomaga :/. Więc chyba bez serwisu gwarancyjnego się nie
obejdze.

--
Pozdrawiam
Adam Pytlak